mandag den 3. maj 2010

Yoko færdig



Vasket og klar til brug.

Denne skønne opskrift af Karen Noe har ramt lige i øjet.

Jeg har tidligere strikket den i det originale garn (hør/bomuld) og den er blevet brugt flittigt.

Denne udgave er i Rasmillas Yndlingsgarn i farverne lys lilla og syren, og jeg er sikker på, at den vil blive brugt ligeså meget som den anden.


Bindesjalet er også færdigt og blive præcis så skøn, som jeg havde håbet på. Jeg er lidt af en frossen-pind, og denne varmer de helt rigtige steder.



Garnet er et kapitel for sig. En skøn blanding af silke og uld købt hos Marianne Svit, før hun desværre afviklede forretningen. Silkens blødhed sammen med ulden gør, at det indtil videre er noget af det bedste, jeg har strikket med.

4 kommentarer:

  1. Den er da også ualmindeligt sød og i et rigtig godt snit :-)

    Et bindesjal bør enhver "kone" eje, jeg er kommet til at forære alle dem væk, jeg har lavet, så måske jeg skulle lave endnu et? ;-)

    SvarSlet
  2. Sikke skønne ting du har frembragt her. Og ja, skønt snit.

    SvarSlet
  3. Hvordan strikkede du halsen på Yoko?

    SvarSlet
  4. Puha det er 6 år siden - det kan jeg ikke huske ��

    SvarSlet