onsdag den 7. juli 2010

Sommersmykker

Hvordan har du det med smykker?

Jeg elsker smykker, og kan aldrig få nok, men jeg har nok lige fået lavet lidt flere end jeg kan nå at bruge, så hvis der skulle være et - eller flere - der frister, så læg en besked.



Ellers er nedtællingen til sommerferie stadig i fuld gang. 7 arbejdsdage tilbage ..
heldigvis, vil jeg næsten sige, for det er som om der bare kommer nyt i de bunker, der ellers gerne skulle blive mindre.

På strikkefronten går det stadig trægt med Eng af Annette Danielsen, og nu får dem simpelthen lov til at ligge til efteråret. Jeg har i stedet bestilt hhv. Det halve Kongeringe og Det halve Minikongerige, hos Markno, så nu skal der strikkes sjaler.

Garnet er et kapitel for sig. Reuma Thermal Wolle fra Schachenmayr. Der er bare så lækkert og blødt.

2 kommentarer:

  1. Hvor fine smykker! Ku' selv åbne en smykkebutik!!
    Glæder mig til vaserne ankommer!

    SvarSlet
  2. Hov - jeg skrev en kommentar forleden aften, men jeg fik da vist ikke sendt den hele vejen.

    Sikke nogle lækre smykke-bolcher du har lavet. Det undrer dig nok ikke at jeg er allermest begejstret for de to turkise med reaktionerne ;-) - specielt den højre er rigtig lækker.

    Du er godt nok glas-energisk!

    :-) Inge

    SvarSlet