torsdag den 21. oktober 2010

Efterår

Hvad er bedre end en efterårsdag med regn og rusk?

Naturligvis sol og varme, men når det nu ikke kan være anderledes, er det i hvert fald en god undskyldning for at blive indendøre og sysle lidt.

Husbonden er dog ikke helt så heldig. Han knokler videre med byggeriet, så han er klar når spærene skal op på tirsdag.

Jeg har "julet" lidt i glasværkstedet de sidste par dage.
Her er hvad det indtil videre er blevet til.







Det skal dog ikke være jul det hele ..





4 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er det nogen smukke ting du har lavet. Jeg er helt vild med juletræerne og nisserne *suk*

    SvarSlet
  2. Jeg er vil med dine juleting. De er bare smukke!

    SvarSlet
  3. Dejligt at høre, at I kan lide julerierne.
    Send mig en mail, eller kig indenfor på Amio, hvis der er noget, der frister :-)

    SvarSlet
  4. For pokker Conny hvor er det bare flot dit julepynt, du får helt sikkert besøg af mig i din butik inden jul !!!
    KH Jytte :o)

    SvarSlet