lørdag den 27. november 2010

Juler videre

1.søndag i advent venter lige om hjørnet, så i dag skal der laves adventskrans, kalenderlys, hænges lyskæder op og alt det andet der nu hører sig december til.

Gran m.v. har vi heldigvis lige uden for døren, men havde jeg nu fået nærstuderet vejrudsigten lidt bedre, havde jeg nok hentet det ind i går. I nattens løb har vi fået ca. 5 cm. sne (i modsætning til andre steder hvor der vist er kommet ret så meget) - men jeg får nok fundet det jeg skal bruge alligevel, og ungerne elsker sneen.

Sidste nye i butikken er disse skønne stjerner.



Maple fra Isager er også færdig - eller næsten færdig. Den mangler lige en knap :-)
Jeg er vild med den - både designet og kombinationen af den tynde Spinni-uld og den lækre Alpaca og overvejer kraftig om jeg skal kaste mig over en ver. 2.

3 kommentarer:

  1. Øv, her er der ikke megen lyst til julehygge og -pyntning. Alt er brunt og gråt og vejret er mildt.

    Sikke fine hjerter. Og trøjen ser lækker ud. Hvordan skal knappen være? Laver du en i glas?

    SvarSlet
  2. Tror vist der er flere steder i Danmark som gerne vil af med et par læs sne til jer :-)

    Meget gerne er glas-knap.
    Jeg har forsøgt mig med et par knappe-prøver, men ikke lige fundet det helt rigtige endnu. Håber det lykkes.

    SvarSlet
  3. Boleroen ser god ut, og stjernene dine er vakre:)

    SvarSlet