fredag den 9. april 2010

Det er helt pip



Efter en "kærlig" behandling i min kollegas glasovn er disse 2 fugle landet hos mig.

Den ene forekommer mig nu lidt lidt næsvis :-) men selv om ligheden ikke er særlig stor, får de mig til at tænkte på de 2 fugle af kgl. porcelæn, der stod i min bedstemors hus - optimisten og pessimisten.

Det manglende garn til bindesjalet er nu kommet fra Marianne Svit - og hvilken service, selv om det kun var sølle 25 gr. jeg manglede.



I ventetiden er det blevet til et lysegråt lille mini-sjal.
Opskriften hedder 198 yds. of Heaven og der er brugt knap 100 gr. Soft Silk og ca. 75gr. Alpaca Silk fra Hjertegarn og sjalet måler 55 x 130 cm efter udspænding. Sjalet bliver mit 3. bidrag til Ravelry-gruppen 10 shawls during 2010.

2 kommentarer:

  1. Fint lille sjal, du har fået lavet :-)

    Dine fugle er også meget charmerende :-)

    SvarSlet
  2. Aj!
    Hvor er de søde dine fugle.
    jeg håber også, at jeg kommer i gang en dag.
    Men som du kan læse, har jeg tusinde tanker og ideer svirrende i mit hoved ;)
    Tak for tippet med Cerama.
    jeg har lige været inde at tjekke deres hjemmeside i dag.
    Og bestilt deres katalog.
    Det ser vildt spændende ud.
    Har du nogensinde været på kursus på Ravstedhus?
    Det må jo være nærmere dig ;)
    Kommer du til Silkeborg søndag?

    Nyd weekenden
    Kh
    Kristine

    SvarSlet