fredag den 16. april 2010

Telefon eller sms ?

Min datter på 7 år og jeg sad her til aften og så gæsterne ankomme til Dronningens fødselsdagsfest.

Hun var noget benovet over alle de gæster, der var inviteret - og alle damerne i deres flotte kjoler.

Hun ville gerne vide, om de alle var inviteret, eller om man bare kunne komme, og jeg forklarede hende, at de bestemt alle var inviteret.

Der gik så lidt og så spurgte hun: Har Dronningen ringet til dem alle sammen, eller har hun bare sendt en SMS?

Tja, sådan gør vi jo her i huset, når der inviteres til fødselsdag, så hvorfor ikke .. men i de kredse sender man vist invitationen pr. brev ... det må sørme have taget lang tid med alle de breve ..

Jeg elsker sg' de unger; selv om de til tider også kan give mig grå hår i hovedet!

1 kommentar:

  1. Heysa Conny!

    Uha! den ser ellers fin ud. Og sat helt vildt meget ned.
    Men 10000,- sådan lige op af lommen. Det kan jeg vist desværre ikke klare lige pt.
    ØV!
    Men ellers 1000 tak for tippet ;)
    Kh
    kristine

    SvarSlet