torsdag den 24. marts 2011

Ny energi



Vi havde en fantastisk tur til Gran Canaria; lidt blæsende og regnfuldt de første par dage, men de sidste dage havde vi det fineste solskin, og vi er kommet hjem med en rigtig lækker kulør.

Vi boede i Playa Feliz på den sydlige del af øen i nogle fine 2-værelses familielejligheder i gå-afstand fra pool-området og spisestederne. Området er særdeles velegnet til børnefamilier, og vi var tilsyneladende ikke de eneste der var afsted 3 generationer.

Flyveturen, som jeg havde frygtet mest, gik over al forventning, selv om 5½ time er lidt lang tid at skulle holde sig i ro - både for os og for ungerne.

Om det var familiehyggen, den spanske sol, det spirende forår i Danmark eller noget helt andet, ved jeg ikke, men jeg har det som jeg har fået en vitaminindsprøjtning.

Energien er i top; lad det endelig blive ved sådan !!

3 kommentarer:

  1. Dejligt at høre at det var en god tur Conny, så kan du leve længe på de vitaminer ;-))

    kh Jane

    SvarSlet
  2. Det lyder skønt med ferie og fornyet energi.
    Håber du fik styr på det med perlepakkeløsningen.
    Det så ret godt ud!
    ;-) Inge

    SvarSlet
  3. Jane; det kan jeg helt sikkert.

    Inge; jeg hentede det hele i går - så nu skal det bare sættes op, så jeg kan komme i gang med at øve mig.

    SvarSlet